GYIK

Vételár, fizetési feltételek:

A termékek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A Délmagyarország/Délvilág Hűségkártyával rendelkező vásárlók az árucikkek mellett feltüntetett „hűségkártyás áron” vásárolhatnak. A Hűségkártyára jogosultak körét szabályozó Általános Részvételi Feltételek megtalálhatók a www.delmagyar.hu oldalon az ügyfélkapu-hűségkártya menüpontban. A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön számára melyik a legkényelmesebb: - Magyarország területén a termék átvételekor készpénzben (utánvéttel) -Magyarország területén online bankkártyás fizetéssel, házhozszállítással

 

Elfelejtettem a felhasználónevemet, jelszavamat?

 

Amennyiben már regisztrált webáruházunkban, de elfelejtette jelszavát, elég, ha az elfelejtett jelszó gombra kattint, majd megadja a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi Önnek a jelszót.

 

Hogyan tudom ellenőrizni a rendeléseimet?

 

 

A „Megrendeléseim” menüpontra kattintva áttekintheti a megrendelt újságok, könyvek és egyéb termékek listáját. A még kifizetetlen megrendeléseit a kifizetem linkre kattintva online kifizetheti.

A megrendelései között szűrhet időszakra is. A dátumot éé-hh-nn formában adja meg, vagy használja a mezők melletti ikonokat. A Cikk neve mezőben megadhatja a keresendő terméket.

 

 

 

 

Hol érdeklődhetek (telefonon, e-mailben) a megrendeléseimről?

 

Délmagyarország Kiadó:

E-mail: webaruhaz@delmagyar.hu 

Tel.: 80/821-821

 

 

 

 

Vásárolhatok-e ha nincs Hűségkártyám?

 

Igen, vásárolhat. A Hűségkártyával nem rendelkező vásárlóinkat a regisztrációt követően az árucikkek mellett feltüntetett normál vételáron tudjuk kiszolgálni.

 

Hogyan juthatok hűségkártyához? A Délmagyarország/Délvilág előfizetői részére névre szóló hűségkártyát ad ki. A hűségkártya Partnereknél használható fel, vásárlásonként egyszeri alkalommal. A hűségkártya használatát a vásárlás megkezdésekor, előre jelezni kell. Hűségkártyára jogosult: 

 

 

 

- az az előfizető, aki 2009. január 1-től 2009. december 31. napjáig terjedő időszakra vonatkozó előfizetését folyamatosan és hiánytalanul teljesítette - előfizető, aki írásban nem jelezte, hogy hűségkártyára vagy egyéb marketing küldeményre nem tart igényt - előfizető, aki 2010. január 1. napját követően, legalább 12 hónapra előre teljesíti az előfizetési díjat. -előfizető csak egy hűségkártyára jogosult.  

 

Kártyára nem jogosultak az alábbiak: -nem természetes személy

 

Kedvezmények: 

- Kártyabirtokos a Partnerek által meghatározott áru- illetve szolgáltatás igénybe vételekor, ár vagy egyéb kedvezményre jogosult,

- A Kártyabirtokost a weben és a magazinban feltüntetett kedvezményen kívül semmilyen további kedvezmény nem illeti meg. Az egyéb akciós termékekre a kártya további engedményt nem biztosít, a kedvezmények nem összevonhatóak.

-a Délmagyarország/Délvilág időszakos kiadványainak (könyvek, CD) kedvezményes megvásárlására jogosult. Elveszett vagy megsemmisült kártya pótlása:

 

- évi egy alkalommal, díjmentesen Kiadó kártya elvesztésének (megsemmisülésének, megsérülésének, törzsadat változása) esetén pótkártyát ad ki, kártyabirtokos részére,

-a kártya pótlására, kártyabirtokos írásbeli igénylésére kerül sor, 90 napon belül, a Kiadó költségére. A kártya megújítása és újraérvényesítése

 

A Délmagyarország/Délvilág Hűségkártyák a kibocsátás tárgyévében érvényesek, azaz a tárgyév január 1. napjától a tárgyév december 31. napjáig. Az érvényesség lejártakor a Délmagyarország/Délvilág a kártyát automatikusan megújítja, amennyiben a jogosultsági feltételek továbbra is fennállnak.

A megújítás módja: a kibocsátó egy új, érvényesség-lejárati időpontot tartalmazó kártyát küld a jogosultak részére.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A